120 dni na zwrot przysługuje na biżuterię nienoszącą śladów użytkowania, z oryginalną metką, w oryginalnym pudełku wraz z wszystkimi dokumentami otrzymanymi wraz z zakupionym towarem. Zwrotu można dokonać w okresie 120 dni od zakupu.
120 dni na zwrot nie przysługuje na biżuterię wykonywaną na indywidualne zamówienie klienta (najczęściej obrączki ślubne) oraz pierścionków do rozmiaru 12. Wszystkie pierścionki do rozmiaru 12 (rozmiar europejski) są wykonywane na zamówienie klienta, które nie podlega zwrotowi.
Jeśli Kupujący skorzystał z darmowej lub odpłatnej korekty rozmiaru lub wykonał grawer na zamówionym produkcie, nie ma możliwości jego zwrotu Sprzedającemu.
Jeśli Kupujący zakupił pierścionek w kilku rozmiarach z jednego modelu, to możliwy jest zwrot tylko jednej sztuki pierścionka.
Aby dokonać zwrotu biżuterii należy poinformować o tym sprzedawcę mailowo na adres kontakt@goldrun.pl Następnie odesłać na własny koszt zwracany towar na adres: GOLDRUN S.C. ul. Strzelców Bytomskich 43a 41-902 Bytom
Zwrot środków zostanie przekazany do 14dni od momentu otrzymania przesyłki i wydania decyzji o zwrocie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.