Obrączki ślubne - Pierścionki zaręczynowe - z diamentem, szafirem, topazem : Jubiler Goldrun

Reklamacje

Dbamy o to, by produkty Firmy Goldrun na goldrun.pl były najwyższej jakości. Jeśli uważasz jednak, że zakupiony produkt nie spełnia wymaganej jakości – skontaktuj się z nami.
Każdy klient sklepu goldrun.pl ma prawo dokonać reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, jeśli zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową. Reklamacja z tytułu gwarancji przysługuje jeśli na dany produkt udzielono gwarancji. W pozostałych sytuacjach zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego na wszystkie produkty zakupione w sklepie goldrun.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty zakupu.

1. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) gdzie wadą fizyczną jest niezgodność towaru z umową, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania produktu.
2. W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową Produktu, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wadliwości Produktu, ze wskazaniem przyczyny reklamacji, z podaniem swoich danych, w tym adresu e-mail lub numeru telefonu, potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji. Formularz reklamacji stanowi załącznik nr 1. Podpisany i wypełniony formularz wraz z reklamowanym Produktem Klient powinien przesłać na adres: email: kontakt@goldrun.pl. Nie będą przyjmowane żadne przesyłki reklamacyjne przesyłane za pobraniem.
3. Kupujący zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanego produktu sprzedawcy.
Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt na poniższy adres:
GOLDRUN S.C. ul. Strzelców Bytomskich 43A, 41-902 Bytom
4. Reklamacji podlega również niekompletna realizacja Zamówienia tj. dostawa mniejszej ilości Produktów niż zamówione przez Klienta. W takiej sytuacji dla złożenia reklamacji wystarczy przesłanie formularza reklamacji na adres wskazany w ust. 2 powyżej.
5. Sprzedawca poinformuje Klienta o rozpatrzeniu reklamacji w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji.
6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedający niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na nowy lub wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpienia od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości naprawy, lub wymiany produktu Sprzedający zwróci niezwłocznie należność na bon podarunkowy (dotyczy zakupu w salonie stacjonarnym i internetowym).
7. Instytucja rękojmi opisana została w art. 556-576 Kodeksu cywilnego. Klientowi przysługuje uprawnienie do żądania usunięcia, wady, wymiany towaru na nowy wolny od wad, obniżenia ceny i odstąpienia od umowy. Sprzedawca może nie uwzględnić żądania w zakresie obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy i zaoferować Klientowi nieodpłatna naprawę, wymianę lub bon podarunkowy.
8. W przypadku wykonania przez Firmę ekspertyzy produktu jest ona odpłatna. Koszt ekspertyzy to 200zł.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl